Manises viu! Vota Més Compromís.

Manises es troba davant d’una nova cita electoral. Uns comicis que per a la nostra ciutat tenen una importància fonamental. Efectivament, el diumenge 10 de novembre no solament es tria el govern de l’Estat; també es decideixen les polítiques que marcaran el futur pròxim de les maniseres i els manisers. Només cal vore quines decisions ha pres el govern d’Espanya en els últims mesos, ja que afecten directament els interessos de Manises. Amb l’anunci de l’execució del desdoblament de la N-220 el PSOE, amb el seu Ministeri de Foment, ha traït el nostre poble, deixant-lo partit per la meitat amb un traçat que ofegarà els nostres veïns i no resoldrà els problemes que genera l’aeroport i el nuc de carreteres. Així és impossible no posar en risc la vida quan un vianant intente arribar passejant a l’aeroport. Per altra banda, en l’aspecte econòmic, el Ministeri d’Hisenda barra el pas a les inversions dels ajuntaments en no poder tocar ni un euro dels superàvits de les arques municipals.

En aquest context, Més Compromís torna a ser la ferramenta política més útil per als valencians. La reivindicació del finançament just per al poble valencià hauria de ser una prioritat per als diputats que es presenten per les circunscripcions de València, Alacant i Castelló. Però no és ni ha estat així. Només el candidat de Més Compromís i polític millor valorat al Congrés, Joan Baldoví, ha portat els problemes dels nostres pobles i ciutats a Madrid. A més a més, ha lluitat de valent per intentar que les esquerres espanyoles (PSOE i Podemos) s’entengueren i arribaren a un acord de govern. Tots sabem perquè no ha estat possible.

Baldoví sempre, durant les dues legislatures, s’ha mostrat partidari del diàleg i de trobar punts d’encontre entre les forces polítiques que no volen que governe la dreta rància, corrupta, xenòfoba, ultra i neoliberal. Per això en aquestes eleccions Compromís es presenta en coalició amb la formació liderada per Íñigo Errejón, Más país, que entrarà al Congrés amb la intenció de desbloquejar un acord que ha de ser clau per al futur del nostre país.

La política útil és la que soluciona els problemes de les persones, amb honradesa i tenint clares quines són les prioritats per reforçar l’estat de benestar i evitar que els partits conservadors el desmunten. A Manises APM-Compromís ha iniciat un segon manament al consistori amb aquestes premises. El lideratge és, també, el treball constant, tenaç i humil. Per això us demanem el vot per a Més Compromís, perquè les polítiques del govern espanyol no donen una vegada més l’esquena a la nostra ciutat.

Perquè Manises no siga un cartell a l’autovia de Madrid. Manises viu!

Vota Més Compromís!