• LA INICIATIVA, REALITZADA A TRAVÉS DE L’ASSOCIACIÓ DE COMERCIANTS ASCOMA, BUSCA REACTIVAR L’ACTIVITAT ECONÒMICA LOCAL DESPRÉS DE LES PÈRDUES DE LA PANDÈMIA

30/12/2020

Este matí L’Ajuntament de Manises ha signat un conveni amb Ascoma, associació de comerciants de Manises per posar en marxa la nova campanya “Manises te da más”. Una iniciativa que busca incentivar les compres al comerç local, especialment després de les conseqüències que ha patit el sector per la pandèmia del coronavirus.

La proposta, realitzada a través d’Ascoma, consistirà en la emissió de txecs de 5 i 10 euros per un valor total de 30.000 euros. Els txecs, que s’obtindran amb la compra als establiments del municipi adherits a partir del 10 de gener, serviran per obtenir descomptes en compres futures a Manises d’un valor superior al txec que es canvia. La campanya durarà fins el 30 d’abril o fins esgotar existències.

Els descomptes es realitzaran mitjançant l’entrega d’un txec descompte per valor de 25% de la compra realitzada i es podrà obtindré més d’un abonament en la mateixa compra, sense que es supere la quantitat de 50 euros en txecs.

L’alcalde de Manises i regidor de comerç, Jesús Borràs, ha animat a tota la ciutadania a comprar al comerç local: “Hem de fomentar l’activitat econòmica local, comprar als establiments dels nostres veïns i veïnes per a vertebrar un poc més la ciutat”. Per això, ha afegit: “Hem donat esta ajuda per incentivar que esta idea siga una realitat”.