10/04/2020

Manises, 9 d’abril de 2020L’Associació de Fotografia de Manises en col·laboració amb la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Manises ha posat en marxa el primer concurs Online de Fotografia: imatges de la vida quotidiana dels ciutadans de Manises a casa.

Aquest concurs, en el qual pot participar qualsevol ciutadà resident a Manises, té com a finalitat fer més suportables els dies de confinament i la temàtica principal tractarà de mostrar com és el nostre dia a dia i què veiem des de les nostres finestres o patis.

Estarà dividit en tres categories: infantil (fins a 12 anys), juvenil (de 13 a 18 anys) i adults (majors de 18 anys) i els guanyadors de cada categoria seran premiats amb dues entrades per a un espectacle de cinema o teatre a Manises. A més, les obres seleccionades pel jurat formaran part d’una exposició que es realitzarà en lloc i data a determinar.

Per a participar s’enviaran les obres, el pes de les quals no ha de superar els 9 MB, al correu de l’Associació Fotogràfica de Manises, [email protected] indicant el títol de l’obra i les dades personals de l’autoria abans del 31 de maig de 2020.